Deklamasi Sajak Sempena Sambutan Ulangtahun MCA







8 Responses
  1. Unknown Says:

    Wahhhhh.... dah banyak koleksi gambar bersama VIP.

    Boleh stat your very own Wall Of Fame!


  2. Teo Wei Sing Says:

    Alamak, akak ketawakan saya, merajuk saya nanti. Hehehe... tapi memang dalam plan pun, cuma tak cukup banyak lagi saje gambar dengan VIP, gambar akak dengan saya yang boleh cuci saiz besar pun belum ditangkap lagi, rugi... Tapi tak ape, nanti mesti berpeluang, yang penting akak sentiasa sudi.


  3. P'su Says:

    wow.. ini dah kira line politik.. tahniah!!


  4. Teo Wei Sing Says:

    Psu oh Psu,

    Manalah kira line politik? saya bersama Menteri Pengangkutan Malaysia, majlis makan malam yang diundang untuk mendeklamasikan sajak bahasa Melayu saja. Kita kena utuhkan konsep "Satu Malaysia", maknanya majlis makan malam komuniti Cina yang mempersembahkan sajak Melayu adalah suatu integrasi kaum dan budaya yang positif.

    Teo


  5. mal887 Says:

    Tahniah Teo..

    Good Work..


  6. Teo Wei Sing Says:

    mal 887,

    Thanks for your support, lama tak nampak. sihat?


  7. eL Says:

    Hampir saja saya ingat yang berbatik ungu itu adalah YB di majlis itu. Eh...VIP lah tu :-)


  8. Teo Wei Sing Says:

    Kak EL,

    Hahaha...bukan VIP lah, saya orang kecik-kecik saje, tak layak lagi, tumpang meriah saje.

    Saya berharap rintangan kamu boleh dianggap sebagai satu dugaan hidup yang bakal diatasi dan kependaman yang dimaksudkan itu juga dapat diluahkan secara bersesuaian.

    Teo